تقدیر از پزشک معالج جانبازان شیمیایی ایرانی در موزه سینما

Pr-frilingerمراسم تقدیر از پروفسور گرهارد فرايلينگر، پزشک اتریشی که به درمان مجروحان ایرانی به ویژه مصدومان شیمیایی در زمان جنگ تحمیلی در وین پرداخت، روز سه شنبه 23 آذرماه 1395 در کنار جمعی از هنرمندان، جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران و انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی در موزه سینما برگزار شد.

 

مراسم تقدیر از پروفسور گرهارد فرايلينگر، پزشک اتریشی که به درمان مجروحان ایرانی به ویژه مصدومان شیمیایی در زمان جنگ تحمیلی در وین پرداخت، روز سه شنبه 23 آذرماه 1395 در کنار جمعی از هنرمندان، جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران و انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی در موزه سینما برگزار شد.


در این برنامه پروفسور فرایلینگر و همراهان با حضور در موزه سینما از تالارهای مختلف این موزه سینمایی دیدن کرده و سپس به تماشای فیلم مستند «خاطراتی برای تمام فصول» از ساخته‌های مصطفی رزاق کریمی نشستند. در ادامه میهمانان حاضر که از جامعه هنری و جمعی از جانبازان شیمیایی بودند، ضمن خوش آمدگویی، در صحبت‌های کوتاهی به شرح مظلومیت جانبازان و مجروحان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرده، از همراهی و خدمات پزشکی پروفسور فرایلینگر در زمان جنگ تحمیلی قدرانی و از زحمات ایشان تقدیر کردند.

Pr-frilinger-2

در این برنامه، مدیرعامل انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی و مدیر موزه صلح تهران، تقدیرنامه‌ای را که به نمایندگی از تمامی جانبازان شیمیایی ایران تهیه شده بود، به پرفسور فرایلینگر تقدیم کردند. برای خواندن ترجمه فارسی این تقدیرنامه، لطفاً اینجا کلیک کنید.

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3