نمایشگاه نقاشی «صلح در زمین» در بلغارستان؛ کار مشترکی از سفارت بلغارستان در ایران، مرکز آموزش حدیث و موزه صلح تهران

Peace-On-Earth-tنمایشگاه نقاشی کودکان ایرانی و بلغار با نام «صلح در زمین» از 13 تا 23 اسفند در گالری گرافیتی شهر وارنا برگزار شد. این نمایشگاه که کار مشترکی از سفارت بلغارستان در ایران، مرکز آموزش حدیث و موزه صلح تهران است، نقاشی‌های کودکان از مرکز آموزش حدیث ایران و هم‌چنین نقاشی‌های کودکان شش مدرسه‌ هنری در بلغارستان را دربر دارد.

 

نمایشگاه نقاشی کودکان ایرانی و بلغار با نام «صلح در زمین» از 13 تا 23 اسفند در گالری گرافیتی شهر وارنا با پشتیبانی شهرداری وارنا برگزار شد. این نمایشگاه که کار مشترکی از سفارت بلغارستان در ایران، مرکز آموزش حدیث و موزه صلح تهران است، نقاشی‌های کودکان 6 تا 18 ساله از مرکز آموزش حدیث ایران و هم‌چنین نقاشی‌های کودکان شش مدرسه‌ هنری در شهرهای وارنا، صوفیه و کازانلاک در بلغارستان با موضوع صلح را دربر دارد و پیش‌تر در موزه صلح تهران و سفارت بلغارستان هم به نمایش درآمده است.


در افتتاحیه این نمایشگاه که روز 13 اسفند در گالری گرافیتی شهر وارنا برگزار شد، مقاماتی چون معاون شهردار این شهر، نماینده موسسه فرهنگی دولتی وابسته به وزارت خارجه جمهوری بلغارستان و هم‌چنین وابسته فرهنگی ایران در صوفیه حضور داشتند. این نمایشگاه در سال آینده خورشیدی، در دیگر شهرهای این کشور نیز به نمایش درخواهد آمد.

 

برای خواندن خبر افتتاحیه نمایشگاه در موزه صلح تهران، لطفاً اینجا کلیک کنید.

Peace-On-Earth-f

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3