بازديد رئیس کمیته روابط خارجی مجلس هلند از موزه صلح

netherland-parliamentآقای ریموند ناپس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس هلند و هیئت همراه از جمله خانم سوزانا ترستل سفیر کشور هلند در ایران که کشورش نمایندگی دوره‌ای اتحادیه اروپا در ایران را نیز بر عهده دارد روز ‌شنبه 29 مهرماه 1396 از موزه صلح تهران بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.

 

آقای ریموند ناپس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس هلند و هیئت همراه از جمله خانم سوزانا ترستل سفیر کشور هلند در ایران که کشورش نمایندگی دوره‌ای اتحادیه اروپا در ایران را نیز بر عهده دارد روز ‌شنبه 29 مهرماه 1396 از موزه صلح تهران بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.

 

 

این گروه ضمن حضور در موزه، با راهنمایی جانبازان داوطلب، از بخش‌های مختلف بازدید کردند و با ابعاد کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه ایران در طی جنگ تحمیلی بیش‌تر آشنا شدند. در ادامه، نیز در یک جمع دوستانه با گروهی از جانبازان و داوطلبان موزه صلح ملاقات و گفتگو کردند. طی این گفت‌وگوها دیگر فعالیت‌های آموزشی و هنری موزه صلح تهران و علت اهمیت کشور هلند برای موزه شرح داده شد.

 

در پایان این دیدار، لوح یادبودی از سوی آقای سعد ادهم جانباز شیمیایی عراقی فعال در موزه صلح تهران به نمایندگی از این موزه، به آقای ریموند ناپس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس هلند اهدا شد.

netherland-parliamen-1t

netherland-parliament-2

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3