برگزاری مسابقه بین‌المللی نقاشي كودكان با موضوع شهر صلح‌آمیز

m4p-art-tim-newسازمان بین‌المللی شهرداران صلح واقع در هیروشیما ژاپن، در نظر دارد در راستای آموزش مفهوم صلح به کودکان مسابقه نقاشي با موضوع "شهر صلح‌آمیز" را برگزار نماید. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را اسکن نموده و برای دبیرخانه شهرداران صلح واقع در موزه صلح تهران به نشانی پست الکترونیک این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال نمایند.
محدوده سني کودکان شرکت‌کننده می‌بایست از ٦ تا ١٥ سال باشد.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ 29 آذرماه است.


سازمان بین‌المللی شهرداران صلح واقع در هیروشیما ژاپن، در نظر دارد در راستای آموزش مفهوم صلح به کودکان مسابقه نقاشي با موضوع "شهر صلح‌آمیز" را برگزار نماید. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را اسکن نموده و برای دبیرخانه شهرداران صلح واقع در موزه صلح تهران به نشانی پست الکترونیک  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید  ارسال نمایند.

 


محدوده سني کودکان شرکت‌کننده می‌بایست از ٦ تا ١٥ سال باشد.


نقاشی‌ها باید در سايز B4، یعنی ٢٥٧ میلی‌متر در ٣٦٤ میلی‌متر باشد.


مهلت ارسال آثار تا تاریخ 29 آذرماه است.


شرکت‌کنندگان می‌بایست همراه با اسکن آثار خود فرم توضیحات را به زبان انگلیسی تکمیل و ارسال نمایند. برای دریافت فرم اینجا را کلیک کنید.


این آثار ابتدا توسط دبيرخانه ايراني شهرداران صلح واقع در موزه صلح تهران مورد داوري قرار گرفته و سپس ٢٠ اثر انتخاب شده و در فرمت PDF براي دبيرخانه ژاپن ارسال می‌شود.


در نهايت آثار توسط داوران بین‌المللی مورد داوري قرار خواهد گرفت و دو اثر به‌عنوان برنده معرفي خواهند شد، كه مدرك معتبر و جايزه نفيسي به آنها اعطا می شود.

m4p-art2018

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3